ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

تچرا Tachra

اجرای سقف کناف با نور مخفی

دسته بندی


محبوب ترین مقاله ها


Introducing Labell stretch ceilings
۲۵ بهمن ۱۴۰۲

Introducing Labell stretch ceilings سقف های کشسان از مدرن ترین انواع سقف کاذب ...

The application of linear lights in the false ceiling of knauf
۳ بهمن ۱۴۰۲

The application of linear lights in the false ceiling of knauf در حال ...

Introducing Aquaplus a new product of Kplus company
۸ آبان ۱۴۰۲

Introducing Aquaplus, a new product of Kplus company پانل مسلح سیمانی از محبوب ...

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile
۲۴ مهر ۱۴۰۲

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile در این سال های اخیر ...

Advantages and features of K Plus powder products
۱۸ مهر ۱۴۰۲

Advantages and features of K Plus powder products محصولات پودری کی پلاس در ...

Introduction of knauf plaster coated panels
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

Introduction of knauf plaster coated panels در بحث ساخت و ساز، بهره وری ...

برچسب ها


اجرای سقف کناف با نور مخفی

اجرای سقف کناف با نور مخفی

اجرای سقف کناف با نور مخفی ؛ یک اجرای سقف کناف با بیشترین تاثیر گذاری است که با نور مخفی زیبایی و جذابیت خاصی به محیط خانه می دهد . نور پردازی مناسب  با تنوع بالا باعث میشود دکوراسیون خانه  زیباتر شده و محیط  داخلی میشود . اگر نور و روشنایی در یک سطح خاص باشد .باعث صرفا افزایش جذابیت فضا و و دکوراسیون داخلی منزل میشود . معمولا نور مخفی در که در کناف ها استفاده میکنند . کناف ها علاوه بر زیبایی منحصر به فرد از مزیت های ویزه ای برخوردار است اعم از عایق صوتی ،حرارتی و هزینه بسیار کم ومقرون به صرفه .که شرکت تچرا با خدمات طراحی واجرای کناف با در نظر گرفتن سلیقه مشتری همواره در تلاش است تا بهترین خدمات طراحی و اجرای کناف در مکان مورد نظر انجام دهد . شرکت تچرا در این مقاله به انواع انها اشاره کرده است اما بهتر است برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت مراجعه کنید .

اجرای سقف کناف ساده

برای زیبا کردن سقف منزلتان  میتوانید از طرح های زیبا و ساده را اجرا کنید . سقف کناف ساده یک سازه فلزی است که روکش گچی دارد .این نوع سازه ها به صورت گالوانیزه و با روکش کچ وسیمان پوشیده شده است که به سقف وصل میشود .اجرای یک سقف کناف ساده هیچ گونه باری را برروی خود تحمل نمیکند و فقط برای طراحی و زیبایی از ان استفاده میشود . سقف کناف ساده عایق صدا ،صرفه جویی در انرژی و هزینه و دارای انعطاف پذیری بالایی دارد . میتوانید با انتخاب یک مدل ساده و لوکس سقف کناف یک فضای آرام و دل انگیز را در فضای خانه تان ایجاد کنید .

اجرای سقف کناف ساده
اجرای سقف کناف ساده

اجرای کناف سقف

اجرای کناف سقف یکی از زیباترین دکوراسیون های منزل می باشد . کناف یکی از روکش های گچی است که به بیان گچی پیش ساخته معروف است . کناف سقف یکی از سبک ترین اجزا برای دکوراسیون سقف می باشد . و در مقابل زلزله بسیار مقاوم بوده و در صورت ریزش به دلیل داشتن وزن سبک خطری برای افراد خانه ایجاد نمیکند . اما در اجرای کناف سقف باید دقت کنید که فشار زیادی به ورق های کناف وارد نشود . و افرادی که دارای تخصص زیادی در این زمینه دارند نصب کنند . در اجرای کناف سقف باید لوازم مورد نیاز این کار که تایل های گچی ،معدنی و…- پیچ های اتصال پنل به سازه -نوار درزگیر -مقاطع فولادی سبک و…را در دسترس داشته باشید. این موارد باعث ایجاد مقاومت در برابر رطوبت ،اتش سوزی و نفوذ آلاینده جلوگیری میشود . اجرای آسان ،سرعت و راحتی اجرا این کناف سقف یکی از مزیت های آنها می باشد . برای اطلاع از قیمت انواع کناف سقف ارزان ، تچرا را دنبال کنید .

اجرای کناف سقف
اجرای کناف سقف

اجرای کناف سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی  یکی از معروف ترین برندها در سازه سبک سازی و دکوراسیون خانه محسوب میشود .به نحوه ای این سازه های سبک از صفحات روکش دار کچی که به کمک فرایندهای به یکدیگر متصل می شود . کناف سقف پذیرایی نسبت به سایر سقف های کاذب وزن کمتری داشته و به راحتی قابل نصب و اجرا می شود . در این نوع سقف ها میتوان از نور پردازی های ویژه استفاده کنید تا جذابیت و زیبایی خاصی به محیط به بدهد . با اجرای کناف سقف پذیرایی امکان پیاده سازی و فراهم کردن زیبایی در منزل را دوچندان کند و فضایی پر از ارامش و و لوکسی را به ارمغان بیاورد .

اجرای کناف سقف پذیرایی
اجرای کناف سقف پذیرایی

نور مخفی کناف انبه ای

نور مخفی کناف انبه ای شیوه جدید از نور پردازی های به حساب میاید که در ان منشا از لامپ و …مشاهده نمیشود اما بازتاب نور ان بر سطح دیوار یا سقف میباشد . لامپهای نور مخفی کناف انبه ای استفاده از انواع لامپها شلنگی و ریسه های ال ای دی میباشد .که اجرای این نوع به خوبی انجام میگیرد . زیرا یان لامپها و ریسه های بکار گرفته در این کناف انبه ای دارای قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و همچنین دارای نور پردازی بسیار زیبا در اجرای نور پردازی مخفی در سقف و گوشه های منزل را دارا میباشند .

نور مخفی کناف انبه ای
نور مخفی کناف انبه ای

کناف اتوبوسی دوبل

استفاده از کناف در سقف منزل باعث می شود که منزل شما زیباتر و جذاب تردیده شود . اغلب پذیرایی ها ،اتاق ها به شکل مربع یا مستطیل می باشد . در اینگونه موارد که میخواهید از کناف اتوبوسی دوبل استفاده کنید . در اینگونه مدل  کناف از گوشه های سقف استفاده می کنند تا وسط این کناف خالی بماند . معمولا این نوع کنافها صفحات مقاوم در برابر رطوبت ، صفحات دارای مقاوم در برابر حریق استفاده می کنند . اینگونه سقف ها سبک بوده و نصب بسیار اسانی دارند و در زمان کمتری انجام میگردد . این کناف اتوبوسی دوبل بهترین و سریع ترین راه اجرای سقف کاذب می باشد .

کناف اتوبوسی دوبل
کناف اتوبوسی دوبل

عرض کناف اتوبوسی

عرض اینگونه کناف برای منازل مختلف می باشد زیرا هر منزل ارتفاع خاص خودش را دارا می باشد . اما کناف اتوبوسی که  از جدیدیتریبن مدل کناف ها می یاشد ،به همین دلیل استفاده از این مدل کناف ها  باعث زیبا تر شدن منزل خواهد شد . از کناف اتوبوسی بیشتر در منازلی که به صورت مستطیل یا مربع هست استفاده می شود و اکثر در خانه های با دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می گیرد . بهتر است برای این گونه سفارشات خود به سایت شرکت تچرا مراجعه کنید که دارای تیم حرفه ای و کار بلد در این زمینه می باشند .

عرض کناف اتوبوسی
عرض کناف اتوبوسی

طرح کناف ماه وستاره

استفاده از کناف به داشتن دکور شیک وجذاب در خانه کمک می کند . کناف به دلیل سبک وزن بودن و کم هزینه بودن مورد استفاده زیادی برگرفته است . توجه کنید که مدل کناف در خانه ها بسیار متفاوت است .اما مهمترین بخش این کناف ها نور پردازی انها با نور مخفی که در بالای انها نصب می شود ، می باشد . این گونه از کناف ها با استفاده از نور مخفی زیبا تر می شود اما بهتر است برای انتخاب رنگ نور مخفی به رنگ وسایل و دکوراسیون خانه خود دقت کنید زیرا نور مخفی ها دارای رنگ های متنوعی هستند . طرح کماف ماه و ستاره که اغلب برای اتاق خواب ها یا پذیرایی های کوچک از آن استفاده می کنند . با انتخاب این طرح می توانید به سلیقه خود و نوع دکوراسیون منزل رنگ نور پردازی این طرح را انتخاب کرده و زیبایی خاصی در محیط منزل خود ایفا کنید .

طرح کناف ماه وستاره
طرح کناف ماه وستاره

نور مخفی سقف ساده

نور مخفی در سقف ساده به این معناست که از یک نقطه پنهان نور را پراکنده می کند . و محیط را با یک نور ودرخشش ملایم وگرم  پر میکند که باعث ارامش بیشتر افراد خانه می شود . استفاده از نور مخفی در سقف به علت ماندگاری بالایی که دارد که میتوان در سقف اجرا کنید . استفاده از نور مخفی در سقف به علت مقرون به صرفه بودن هزینه ها و همچنین نصب ساده و راحت نورمخفی  دارند این گونه نور پردازی نور ملایمی به محیط داخل خانه می دهد . برای استفاده در سقف های ساده می تواند نور مخفی را در زیر یالبه روی دیوار نصب کنید و نور را به سمت پایین هدایت کنید . اما برای اینکه بتوانید یک طرح زیبا و شیک به دست بیاورید بهتر است به سایت شرکت تچرا مراجعه کنید و با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید .

نور مخفی سقف ساده
نور مخفی سقف ساده

فاصله نور مخفی تا سقف

فاصله نور مخفی تا سقف حدود 20 الی 50سانت می باشد که در هر خانه این اندازه متغیر می باشد . با استفاده از نور مخفی می توانید روشنایی ، آرامش خاصی به محیط داخل خانه خود بدهید . نور مخفی در سقف می توانید سقف را زیبا تر کند . نور مخفی دارای رنگ های متفاوتی است که شما می توانید با سایر رنگ وسایل های خانه انتخاب کرده تا جذابیت خانه را چند برابر کنید . با انتخاب نور مخفی می توانید فضای داخلی منزل خود را بزرگتر نشان دهید . می توانید از طرح های مختلف و خلاقانه و جذاب را انتخاب کنید . اما بهتر است این کار را به متخصصان داخلی بسپارید . که ما به شما شرکت تچرا را پیشنهاد می کنید . این شرکت دارای متخصصان معماری و دکوراسیون های داخلی می باشد .برای اطلاعات بیشتر به سایت این شرکت مراجعه فرمایید .

فاصله نور مخفی تا سقف
فاصله نور مخفی تا سقف

ابعاد استاندارد نور مخفی سقف

اگر به دنبال نصب نور مخفی سقف هستید باید یک سری اصولی را رعایت کنید . ارتفاع استاندارد سقف منزل باید 280 سانتی متر باشد . اگر بیشتر از این باشد منزل شما جز بلند ترین سقف خانه قرار می گیرد . ارتفاع حدودی این گونه منزل ها  باهم متفاوت می باشد که برای اطلاعات دقیق بهتر است به سایت شرکت تچرا مراجعه کنید و از کارشناسان این شرکت راهنمایی و مشاوره بخواهید .

ابعاد استاندارد نور مخفی سقف
ابعاد استاندارد نور مخفی سقف

قیمت اجرای کناف سقف

برای اجرای کناف سقف منزلتان می توانید از طرح های زیبا و ساده را استفاده کنید . اجرای کناف سقف  یک سازه فلزی است که روکش گچی دارد .این نوع سازه ها به صورت گالوانیزه و با روکش کچ و سیمان پوشیده شده است که به سقف وصل می شود .اجرای کناف سقف هیچ گونه باری را برروی خود تحمل نمی کند و فقط برای طراحی و زیبایی از ان استفاده می شود . کناف سقف عایق صدا ، صرفه جویی در انرژی و هزینه و دارای انعطاف پذیری بالایی دارد . می توانید با انتخاب یک مدل ساده و لوکس سقف کناف یک فضای آرام و دل انگیز را در فضای خانه تان ایجاد کنید . قیمت این نوع اجراها  باهم بسیار متفاوت است . که معمولا برای اینکه بتوانید اطلاعات دقیقی از قیمت ها به دست بیاورید به سایت شرکت تچرا مراجعه کرده و با معماران داخلی این شرکت گفتگو کنید .

قیمت اجرای کناف سقف
قیمت اجرای کناف سقف

قیمت نور مخفی کناف

قیمت نور مخفی کناف با توجه به کیفیت های مختلف و متریال های بالا در بحث اجرا متغیر است که باید در زمان اجرای نور مخفی کناف به طرح و نقشه های و ریسه ها و لامپ هایی که اجرا میشود بستگی دارد . مثلا اگر از طرح ساده استفاده کنید قیمت آنها با قیمت طراحی دکور پیچیده و …متفاوت است و با توجه به اینکه در زمان زیادی برای انجام طرح بکار می رود و سختی کار زیاد است در این صورت قیمت اجرای کناف زیاد تر می شود .که شرکت تچرا مختصصین حرفه ای در اجرای کناف دارد که شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت با آنها ارتباط برقرار کنید .

قیمت نور مخفی کناف
قیمت نور مخفی کناف

آموزش نصب نور مخفی کناف

نور مخفی در کناف یعنی منبع تولید نور به صورت غیر مستقیم که فقط نور آنها قابل دیدن است . نور مخفی از شلنگ های در کناف و انواع گچ بری ها اجرا می شود که دارای انواع رنگ ها و متراژهای متفاوتی است . اینگونه نور مخفی ها دارای نور شفاف ، مصرف برق کم ،و ضد آب و بسیار کم مصرف بود و از برق شهری استفاده می شود .برای دیدن آموزش و نصب اینگونه نور مخفی ها در کناف  بهتر است به سایت شرکت تچرا مراجعه کرده و از کارشناسان این شرکت بخواهید تا در آموزش های آنلاین یا حضوری آنها شرکت کنید .

آموزش نصب نور مخفی کناف
آموزش نصب نور مخفی کناف

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.