ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

تچرا Tachra

اجرای کناف سقف پذیرایی

دسته بندی


محبوب ترین مقاله ها


Introducing Labell stretch ceilings
۲۵ بهمن ۱۴۰۲

Introducing Labell stretch ceilings سقف های کشسان از مدرن ترین انواع سقف کاذب ...

The application of linear lights in the false ceiling of knauf
۳ بهمن ۱۴۰۲

The application of linear lights in the false ceiling of knauf در حال ...

Introducing Aquaplus a new product of Kplus company
۸ آبان ۱۴۰۲

Introducing Aquaplus, a new product of Kplus company پانل مسلح سیمانی از محبوب ...

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile
۲۴ مهر ۱۴۰۲

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile در این سال های اخیر ...

Advantages and features of K Plus powder products
۱۸ مهر ۱۴۰۲

Advantages and features of K Plus powder products محصولات پودری کی پلاس در ...

Introduction of knauf plaster coated panels
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

Introduction of knauf plaster coated panels در بحث ساخت و ساز، بهره وری ...

برچسب ها


اجرای کناف سقف پذیرایی

اجرای کناف سقف پذیرایی

اجرای کناف سقف پذیرایی ؛ یکی از مهم ترین بخش های ایجاد یک محیط پویا و انرژی بخش در محیط پذیرایی می باشد. کناف سقف پذیرایی در انواع و ابعاد گوناگونی موجود می باشد، که براساس کاربرد آن و متناسب با محیطی که قصد استفاده از آن را داریم، قابل تغییر می باشد.

مدل کناف سقف پذیرایی ساده و شیک

کناف ها به طور کلی به دو صورت ثابت و متحرک قابل اجرا و پیاده سازی می باشند. یکی از رایج ترین سبک هایی که به عنوان کناف در سقف پذیرایی متداول می باشد، استفاده از اشکال هندسی مربع، دایره و یا مستطیل می باشد. اگر مستطیل شکل هندسی مورد استفاده در سقف پذیرایی باشد معمولا گزینه بسیار مناسبی برای جداسازی فضای پذیرایی از دیگر قسمت های محیط خواهد شد. استفاده از این نوع کناف در سقف پذیرایی و بکارگیری نورپردازی در آن، می تواند یکی از بهترین روش های دکوراسیون محسوب بشود.

اجرای کناف سقف پذیرایی
اجرای کناف سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی کلاسیک

سبک مدرن را نباید با سبک ساده و بدون طرح اشتباه گرفت. سبک مدرن به سبکی گفته می شود که در آن از ایده هایی جدید و به سبکی دور از پیچیدگی های مفرط استفاده بشود. برای مثال اگر سبک پذیرایی شما به گونه ای است که در آن از وسایل بسیاری استفاده شده است و به نوعی شلوغی در آن وجود دارد، دیگر این پذیرایی یک سبک مدرن و کلاسیک نخواهد داشت. از طرفی ارتفاع پذیرایی شما یک عامل بسیار مهم برای انتخاب نوع کناف مورد استفاده در سقف می باشد، به طوریکه استفاده از کناف های سقفی پیچیده و طرحدار برای سقف هایی با ارتفاع کم به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. از طرفی اگر ارتفاع سقف پذیرایی شما بلند است، بهترین گزینه، انتخاب کناف هایی با طرح های شلوغ و به نوعی طرحدار برای شما می باشد.

اجرای کناف سقف پذیرایی
اجرای کناف سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی مستطیلی اینستاگرام

از متداول ترین سقف های کنافی برای پذیرایی، انتخاب شکل هندسیِ مستطیل می باشد. این شکل هندسی به دلیل متمایزکردن فضای پذیرایی از دیگر بخش های محیط، بسیار پرکاربرد می باشد و زیبایی بسیاری به وجود می آورد.

فضای مجازی امروزه یکی از مهم ترین رسانه های موجود برای انتقال اطلاعات بین افراد گوناگون می باشد و از آنجا که دسترسی افراد گوناگون امروزه به رسانه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام بسیار ساده است، از این محیط می توان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات استفاده کرد. برای آشنایی بیشتر با انواع کناف سقف پذیرایی می توانیدبه پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

اجرای کناف سقف پذیرایی
اجرای کناف سقف پذیرایی

قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی

برای انتخاب کناف سقف پذیرایی باید به گزینه های متفاوتی توجه کرد. عوامل بسیار متعددی در قیمت گذاری نهایی کناف سقف پذیرایی تاثیر گذار می باشند. کناف در واقع نسل جدیدی از محصولات گچ می باشد که به دلیل تنوع بالایی که دارد، امروزه در فضاهای داخلی ساختمان های اداری، مسکونی و … مورد استفاده قرار می گیرد. هرچه مواد تشکیل دهنده این کناف ها از کیفیت و مقاومت بیشتری باشند، به مراتب قیمت این کناف ها نیز افزایش خواهد یافت.

به طور کلی برای محاسبه قیمت نهایی کناف ها باید هزینه ابتدایی تولید و علاوه بر آن اجرت نصاب را در نظر گرفت. فردی که برای نصب و پیاده سازی این کناف ها استخدام می شود، متناسب با سختی کار و میزان فعالیتی که انجام می دهد، می تواند قیمت بالاتری برای نصب این کناف ها در نظر بگیرد.

مهم ترین عاملی که امروزه در قیمت گذاری همه اجناس و کالاها تاثیر گذار می باشد، عدم ثبات بازار ارز می باشد. بنابراین بروزرسانی روزانه قیمت ها دلیل اصلی عدم قیمت گذاری ثابت برای انواع کالا می باشد.

برای اطلاع از قیمت نهایی کناف سقف پذیرایی به بهترین و مناسب ترین حالت، لطفا با شماره ی 09124677736 تماس حاصل فرمائید.

اجرای کناف سقف پذیرایی
اجرای کناف سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی گرد

اشکال هندسی به طور کلی از پر طرفدارترین انواع کناف برای استفاده در سقف پذیرایی می باشند. این اشکال هندسی می توانند در ابعاد گوناگونی متناسب با محیط پذیرایی شما تولید بشوند. شکل هندسی دایره (گرد) نیز یکی از اشکال هندسی می باشد که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. به طور کلی استفاده از اشکال هندسی و تزئین آنان با نورپردازی های گوناگون ایده بسیار خلاقانه ای در محیط پذیرایی می باشد. نورپرداز های مورد استفاده در پذیرایی مس تواند به شیوه های گوناگونی پیاده سازی بشود که هر کدام براساس علایق و کاربرد آنان جلوه ای ویژه به وجود خواهند آورد.

اجرای کناف سقف پذیرایی
اجرای کناف سقف پذیرایی

راویز کناف سقف پذیرایی مستطیلی

راویز در واقع یک محصول فولادی است که قبل از گچکاری برای نصب روی سقف، دیوار و یا ستون مورد استفاده قرار می گیرد. راویزها هم می تواند در کیفیت کم و پایین تولید و عرضه بشوند و هم با کیفیت بسیار بالا در اختیار طرفداران خود قرار بگیرند. برای اینکه میزان استقامت راویزها سنجیده بشوند، می توانیم با وارد کردن ضربه به آنان، متوجه این موضوع بشویم.

اگر با وارد کردن ضربه و نیرو به راویزها خرد بشوند، از کیفیت پائینی برخوردار می باشند و اگر برای آنان مشکلی پیش نیاید، در واقع نشان از استقامت بالای این محصولات می باشد. راویز برای سقف کاذب، پوشش بتن و گچ کاری بسیار مناسب می باشد و در مقابل کناف یا گچ برگ، صفحه های روکشدار گچی می باشند که در انواع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. تنوع بالای این محصولات موجب شده است که امروزه یکی از گزینه های لاینفک، در طراحی های داخلی ساختمان باشند و استفاده از آنان زیبایی محیط داخلی منازل را به حداکثر برساند. در انتخاب کناف های مورد استفاده در سقف گزینه های متعددی باید مورد بررسی قرار بگیرند که نتیجه نهایی مورد پذیرش افراد واقع شود. برای اطلاع از قیمت انواع کناف سقف ارزان ، تچرا را دنبال کنید .

اجرای کناف سقف پذیرایی
اجرای کناف سقف پذیرایی

گالری کناف سقف پذیرایی

کناف ها دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که متناسب با متراژ و ارتفاع سقف پذیرایی شما، می توانند به گونه های متفاوتی در طراحی داخلی انتخاب شوند، در ادامه انواع گوناگونی از این کناف ها نمایش داده شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.