ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

تچرا Tachra

کناف سقف آشپزخانه مستطیلی

دسته بندی


محبوب ترین مقاله ها


Introducing Labell stretch ceilings
۲۵ بهمن ۱۴۰۲

Introducing Labell stretch ceilings سقف های کشسان از مدرن ترین انواع سقف کاذب ...

The application of linear lights in the false ceiling of knauf
۳ بهمن ۱۴۰۲

The application of linear lights in the false ceiling of knauf در حال ...

Introducing Aquaplus a new product of Kplus company
۸ آبان ۱۴۰۲

Introducing Aquaplus, a new product of Kplus company پانل مسلح سیمانی از محبوب ...

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile
۲۴ مهر ۱۴۰۲

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile در این سال های اخیر ...

Advantages and features of K Plus powder products
۱۸ مهر ۱۴۰۲

Advantages and features of K Plus powder products محصولات پودری کی پلاس در ...

Introduction of knauf plaster coated panels
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

Introduction of knauf plaster coated panels در بحث ساخت و ساز، بهره وری ...

برچسب ها


کناف سقف آشپزخانه مستطیلی

کناف سقف آشپزخانه مستطیلی ؛ از گزینه های مناسبی است که امروزه برای زیباتر جلوه دادن فضای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار میدگیرد ، سقف های کاذب کناف است . این سقف های که در انواع مختلفی تولید و عرضه میشوند ، در چند سال اخیر در بین افراد محبوبیت زیادی کسب کرده است .

در بین تنوع بالای این سیستم ، برای انتخاب یک دیزاین  بسیار عالی و پرطرفدار کناف سقف آشپزخانه مستطیلی ، یا گرد و مربع ، و سقف پذیرایی و اتاق خواب ها ، میباشد .

این کناف ها در  طرح های ساده، مدرن و کلاسیک و ترکیبی قابل اجرا هستند. هر شخصی با تکیه بر سلیقه ی شخصی خود و بودجه ای که دارد ، میتواند از بین انواع مختلف این طرح های ، گزینه ی مناسب را انتخاب کند . اما برای یک انتخاب عاقلانه و بدون پشیمانی ، بهتر است با کارشناسان تچرا مشورت کرده و از تیم با تجربه ی ما راهنمایی بخواهید تا  برای انتخاب بهتر و مناسب با سبک محیط مورد نظر بررسی های لازم را انجام دهند .

کناف آشپزخانه 2022

در هر دوره ای از زندگی ، و هر سال جدیدی که از راه میرسد ، مجموعه از رنگ ها و سبک ها روی بورس می آیند و به اصطلاح ترند میشوند. در زمینه ی طراحی دکوراسیون داخلی نیز ، این موضوع به کار برده میشود .

 برای طراحی سقف های ساختمان ها نیز میتوان ایده های بسیار جذابی را پیاده کرد .

 برای مثال در سبک اجرای ، کناف آشپزخانه 2022 بهتر است از طرح های ساده و نور مخفی هایی با رنگ روشن مثل آفتابی استفاده کرد .

رنگ های روشن همیشه فضا را دلباز تر و بزرگ تر نشان میدهند و به همین جهت استفاده از طرح های ساده و رنگ های روشن بسیار مناسب فضاهایی کوچک خواهد بود .

کناف آشپزخانه 2022
کناف آشپزخانه 2022

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

همانطور که قبلا گفتیم برای تزئین سقف ، میتوان از انواع مختلف سقف های کاذب کناف استفاده کرد .اما در بین طرح های زیادی که وجود دارد ، مناسب ترین آن برای پذیرایی منازل ، کناف سقف پذیرایی مستطیلی است . این طرح کناف ، به دلیل بزرگ تر جلوه دادن فضا ، بسیار پر طرفدار بوده و در فضاهای زیادی مورد استفاده قرار میگیرد.

این مدل کناف ، از سادگی و یک نظم خوبی برخوردار میباشد که باعث میشود فضا دلباز تر دیده شود و البته شرایط برای نورپردازی و استفاده از نور مخفی به خوبی فراهم شود.

کناف سقف پذیرایی مستطیلی
کناف سقف پذیرایی مستطیلی

زیباترین کناف سقف آشپزخانه

با توجه به تنوع در طرح های سقف کاذب کناف ، میتوان از این سقف ها در مکان های مختلف منزل نظیر آشپزخانه و پذیرایی و اتاق خواب استفاده کرد .

 اما بهتر است برای انتخاب زیباترین کناف سقف آشپزخانه اول طرح های موجود را ببینید ، با یکدیگر مقایسه کنید و با توجه به این موضوع که علاوه بر استفاده از متریال با کیفیت، طرح و مدل مناسبی نیز باشد ، انتخاب نهایی خود را انجام دهید. این ها موارد مهمی است که  لازم است در زمان اجرا به آن توجه شود. برای اطلاع از قیمت انواع کناف سقف ارزان ، تچرا را دنبال کنید .

سقف پذیرایی لاکچری

یکی از مهم ترین فضاهای هر خانه ای که در آن رفت و آمد زیاد بوده و همیشه در معرض دید قرار دارد ، پذیرایی است . با طراحی سقف این فضا با روش های نوین میتواند یک سقف پذیرایی لاکچری و زیبا ایجاد کند که از دیدن آن همواره لذت ببرید .

راه حل‌های متفاوتی برای طراحی سقف وجود دارد اما به دلیل  مقرون به صرفه بودن و طرح های متنوع و زیبا ، و البته نصب سریع و آسان ، سقف کاذب کناف بهترین گزینه برای این امر میباشد .

سقف پذیرایی لاکچری
سقف پذیرایی لاکچری

سقف آشپزخانه جدید

یکی از دلایلی که باعث شد کناف جایگزین رابیتس کاری و گچ کاری شود ، سبک بودن و کم هزینه تر بودن کناف بود . ویژگی دیگری که باعث ارجحیت کناف به دیگر روش ها میشود سرعت کار اجرا است که در کناف بسیار بیشتر است .

 از کناف میتوان به صورت  طرح های خمیده و گرد و طرح های متنوع دیگر و ایجاد سقف آشپزخانه جدید،  استفاده کرد. همین علت باعث استفاده ی بیشتر کناف در اپن آشپزخانه و کناف کاری آرک اشپزخانه شده است که باعث زیبایی دو چندانی خواهد شد.

البته از کناف آرک آشپزخانه می توان به صورت ترکیبی نیز استفاده کرد و ترکیب کناف و چوب از رایج ترین آن هاست.

سقف آشپزخانه جدید
سقف آشپزخانه جدید

طرح وسط سالن کناف

در هر ساختمانی هر فضای داخلی از اجزای مختلفی تشکیل شده است که یکی از آن ‌ها سقف است. شاید فکر کنید سقف آخرین جز از فضای داخلی یک ساختمان است که میتواند چشم ها را به سمت خود بکشاند . اما با استفاده از طرح وسط سالن کناف میتوان فضایی خاص و منحصر به فرد ایجاد کرد.

اگر به دنبال  طراحی نقطه کانونی در سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن هستید و میخواهید از دیوار  پشت تلویزیون نیز استفاده کنید  می‌توانید با استفاده از طراحی های مختلفی از  مدل کناف پشت تلویزیون آن را خاص و متفاوت کنید.  اجرای طرح کناف اتاق پذیرایی می‌تواند دردسر کمتری در اجرا نسبت به رابیتس کاری داشته باشد.

طرح وسط سالن کناف
طرح وسط سالن کناف

کناف اتوبوسی سقف

استفاده از انواع مختلف کناف به علت تنوع زیاد و زیبایی خاصی که دارد روز به روز رو به افزایش است و البته که از این جهت بازار خوبی در ایران دارد.

در این بین کناف اتوبوسی سقف به عبارتی ، سریع ترین ، بهترین و تمیز ترین و کم دردسر ترین راه جهت اجرای سقف کاذب ، دیوارهای جداکننده و پوششی و نور مخفی می باشد.

برای اطلاع دقیق از قیمت کناف اتوبوسی و طرح های موجو اعم از مربعی و گرد و منحنی، با کارشناسان تچرا تماس بگیرید تا ضمن بررسی متراژ و طراحی مدنظر هزینه اجرای کناف اتوبوسی را بصورت دقیق برای شما بیان کنند.

کناف اتوبوسی سقف
کناف اتوبوسی سقف

مدل سقف پذیرایی

برای کناف سقف کاذب  ؛ و مدل سقف پذیرایی ،  طرح ها و مدل های بسیار متنوعی وجود دارد که هرکدام از آن ها میتواند به نوبه ی خود موجب زبیایی و جذابیت هر خانه ای شوند.

 کناف یکی از متریال جدید طراحی شده است که برای اجرای سقف های کاذب و پارتیشن بندی ساختمان های مسکونی و دیزاین منزل و حتی مکان های اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

این سیستم در مدت زمان کمی ، توانسته است مخاطبان و مصرف کنندگان زیادی را به سمت خود جذب کند. یکی از ویژگی های مهم کناف سرعت بالا در اجرای آن میباشد .

مدل سقف پذیرایی
مدل سقف پذیرایی

جدیدترین مدل کناف سقف آشپزخانه

سقف های کاذب کناف یک نوع پوشش بسیار شیک و زیبا برای سقف محسوب میشوند . اما ویژگی ها و مزایای کناف بسیار ییشتر است . برای مثال یکی از بهترین مزایای سقف کاذب کناف ، علاوه بر زیبایی چشم نواز ، در ارتباط با تاسیسات و سیم کشی است .

چرا که فضایی مناسب برای قرار گرفتن این تاسیسات بوده و میتوان بعد از نصب ، به آن ها دسترسی راحتی داشت . برای مشاده ی جدیدترین مدل کناف سقف آشپزخانه با کارشناسان تچرا ارتباط گرفته و بخواهید که مدل ها را در اختیارتان قرار دهند تا بتوانید انتخابی خوب داشته باشید .

جدیدترین مدل کناف سقف آشپزخانه
جدیدترین مدل کناف سقف آشپزخانه

مدل کناف سقف پذیرایی ساده و شیک

در بخش های قبلی نیز به مراتب گفتیم که برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل و اتاق ها یا آشپزخانه ها بهترین راه حل استفاده از کناف و نورپردازی آن میباشد . شاید با توجه به این که طرح ها و سبک ها و ایده های جدید در طراحی داخلی بسیار مدرن و به روز تر شده است ، اما فراموش نکنید زیبایی همیشه در سادگی است .

 مدل کناف سقف پذیرایی ساده و شیک بسیار بیشتر از مدل های شلوغ و پر کار ، فضا را زیبا و دلباز و از همه مهم تر آرامش بخش تر میکند.

مدل کناف سقف پذیرایی ساده و شیک
مدل کناف سقف پذیرایی ساده و شیک

راویز کناف سقف پذیرایی مستطیلی

در کنار روش های مختلفی که برا نصب و اجرای سقف استفاده میشود ، راویز کاری یکی از روش‌ های رایجی است که معمولا برای اجرای سقف کاذب به کار برده می‌شود. این روش به عنوان مهم ترین فرایند برای نماسازی شناخته می‌شود. با راویز کناف سقف پذیرایی مستطیلی می‌ توان به زیبایی چشمگیری برای فضا دست یافت.

این روش کمک می ‌کند تا گچ در سقف با طرح مناسب حفظ شود. حتی برای اجرا روی ستون یا نماهای ساختمان نیز کاربرد دارد.

راویز کناف سقف پذیرایی مستطیلی
راویز کناف سقف پذیرایی مستطیلی

قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و بخواهید به  روز ترین لیست قیمت را در اختیار شما قرار دهند .

قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی
قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی

کناف سقف پذیرایی کلاسیک

یکی از موارد بسیار مهم در زمان انتخاب و خرید کناف سقف ، توجه به معماری ساختمان است . معماری ساختمان و نوع سبک موجود در دکوراسیون منزل شما ، تاثیر زیادی در انتخاب طرح و مدل کناف دارد .

 اگر منزل شما مدرن است باید از کناف دارای خطوط صاف، مربع و مستطیل استفاده شود.

بنابراین برای اجرای کناف سقف پذیرایی کلاسیک بهتر است نکات مهمی را در نظر داشته باشید .

برای مثال طرحی که برای اتاق خواب استفاده می شود مناسب حمام، اتاق نشیمن، پذیرایی و… نیست و پس فضایی که کناف اجرا میشود و سبک دکوراسیون در انتخاب درست کناف بسیار تاثیر گذار میباشند .

کناف سقف پذیرایی کلاسیک
کناف سقف پذیرایی کلاسیک

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.