ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

تچرا - Tachra

درخواست نصب کناف

دسته بندی


محبوب ترین مقاله ها


معرفی و کارایی سقف های کشسان کاذب لابل
۲۵ بهمن ۱۴۰۲

Introducing Labell stretch ceilings سقف های کشسان از مدرن ترین انواع سقف کاذب ...

کاربرد نور های خطی در سقف کناف
۳ بهمن ۱۴۰۲

The application of linear lights in the false ceiling of knauf در حال ...

معرفی آکواپلاس، محصول جدید شرکت کی پلاس
۸ آبان ۱۴۰۲

Introducing Aquaplus, a new product of Kplus company پانل مسلح سیمانی از محبوب ...

معرفی و کاربرد تایل آکوستیک الیاف معدنی
۲۴ مهر ۱۴۰۲

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile در این سال های اخیر ...

مزایا و ویژگی های محصولات پودری کی پلاس
۱۸ مهر ۱۴۰۲

Advantages and features of K Plus powder products محصولات پودری کی پلاس در ...

معرفی پانل های روکش دار گچی کناف ایران
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

Introduction of knauf plaster coated panels در بحث ساخت و ساز، بهره وری ...

برچسب ها


درخواست نصب کناف

درخواست نصب کناف

درخواست نصب کناف ؛ جهت اجرای ایده آل بسیار ضروری است . اگرچه در نگاه اول ، سقف ها در دید زیادی نیستند و شاید کمتر از کف یا دیوار ها به آن توجه شود ولی سقف از ارکان اصلی در دکوراسیون داخلی محسوب میشود که گاها به آن دیوار پنجم نیز میگویند. یکی از راه حل های بسیار آسان و در عین حال پر طرفدار ، که امروزه در بیشتر ساختمان ها و مراکز مختلف میتوان آن را مشاهده کرد ، زیباسازی سقف ها با استفاده از انواع سقف کاذب کناف میباشد . با این روش می توان نمای داخل را چشم نواز و زیباتر طراحی کرد. طراحی و اجرای کناف سقف یک کار تخصصی بوده و هر فردی بدون داشتن علم آن نمیتواند این سیستم را به اجرا درآورد. برای اجرای کناف بهتر است از تیم با تجربه ی تچرا  درخواست نصب کناف کنید تا نصاب های حرفه ای خود را به کمک شما بفرستد.

کناف آماده

با توجه به محبوبیت روز افزون سقف های کاذب کناف ، استفاده و بکار گیری از این سیستم بسیار رواج پیدا کرده است و روز به روز رو به افزایش است . کناف آماده و صورت پانل های گچی که مسطح هستند به سقف اصلی نصب میشوند و زیر سقف اصلی قرار میگیرند . معمولا کناف یا به صورت یکپارچه اجرا میشود یا به صورت مشبک .

 سقف کاذب کناف یکپارچه از یک زیرسازی فولادی که وزن سبک تری دارد ساخته شده که پنل های گچی روکش دار بر روی آن نصب میشود.

معمولا این نوع سقف ها در دو نوع دکوراتیو و ساده ، طراحی و اجرا می گردد. که هر شخصی با توجه به سلیقه خود و البته فضای مورد نظر یکی از دو مدل را انتخاب میکند.

کناف آماده
کناف آماده

کناف کاری چیست ؟

با این که استفاده از کناف و انواع سقف های کاذب این روزها زیاد به چشم میخورد اما شاید خیلی از افراد با مفهوم کلی این که کناف کاری چیست هنوز آشنا نباشند.

 اگر بخواهیم در ساده ترین حالت کناف رو تعریف کنیم ، این گونه است که در کناف کاری میتوان کاملا خشک و بدون استفاده از آب ، اقدام به ساخت و ساز کرد . کناف کاری تنها مناسب سقف نبوده و در موارد متعددی در دیوارها نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

این روش مزایای بسیاری دارد که باعث محبوبیت آن شده است . برای اطلاع از قیمت انواع کناف سقف ارزان ، تچرا را دنبال کنید .

کناف کاری چیست ؟ 
کناف کاری چیست ؟

کناف کاری سقف

کناف در واقع یک صفحه گچی است که از روکش های خاص و متنوعی تشکیل میشود . فرد کناف کار با خلاقیت و ایده های جذاب خود میتواند روکش های متنوع و زیبایی رو به اجرا در آورد . این روکش ها در اندازه های مشخص و طرح های گوناگون طراحی و ارائه میشوند.

 کناف در دو مدل دکوراتیو و مشبک اجرا میشود . معمولا کناف کاری سقف مشبک از سازه های سپری و تایل های سقفی به صورت یک شبکه تشکیل شده که توسط آویز به سقف اصلی متصل می شوند. با توجه مزایای زیاد این سقف ها در مجموع  کناف ها انعطاف بیشتری به کار طراحان و معمار داخلی می بخشند.

کناف کاری سقف
کناف کاری سقف

کناف کاری دیوار و سقف

در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم که با پیشرفت فناوری ساخت و ساز ،  مصالح نوین جایگزین مصالح سنتی شده است. همانطور که میدانید یکی از بهترین روش های ساخت و ساز خشک که امروزه در صنعت ساختمان سازی به صورت فراگیر در اروپا و در ایران در حال توسعه است ، استفاده از سقف های کاذب کناف است .

کناف  صفحات روکش دار گچی است که به راحتی قابل نصب بوده و مزایای فراوانی دارد. در مراحل نصب و اجرا و کناف کاری دیوار و سقف تعداد نیروی انسانی برای اجرای پروژه بسیار کم بوده و نیاز به نیروی زیادی نخواهد بود . یکی دیگر از مزایای بسیار مهم کناف کاری ، هزینه ی  آن میباشد . هزینه کناف کاری نسبت به دیگر سقف های کاذب از جمله گچ ، رابیتس ،چوب و … کمتر است.

کناف کاری دیوار و سقف
کناف کاری دیوار و سقف

آموزش کناف کاری

با افزایش استفاده از کناف و محبوبیت روز افزون این سیستم ، افراد زیادی علاقه مند به فراگیری آموزش کناف کاری شدند . با توجه به رواج این نوع سقف ها کناف کاری یکی از کارهایی است که امروزه در بازار طراحی داخلی بسیار رونق دارد .

نصب سقف کاذب کناف در مقایسه با دیگر کارهای بازسازی ساختمان بسیار سریع تر انجام می شود و کار بسیار ساده ای است . اما در عین حال نیاز به تخصص مربوطه دارد .

افراد زیادی در صدد آن هستند که این فن و حرفه را یاد بگیرند و وارد بازار طراحی سقف کار کاذب شوند .

آموزش کناف کاری
آموزش کناف کاری

کناف کار در تهران

یکی از مزایای بسیار مهمی که متریال کناف به همراه دارد ، وزن بسیار پایین و سبک آن است . این موضوع موجب میشود که در مرحله ی اجرا و نصب ، نصاب بدون هیچ زحمتی آن را اجرا کند. از طرفی دیگر به علت این که این کناف ها پیش ساخته می باشند در زمان  صرفه جویی میشود و کار کناف کار نسبت به گچ کار زودتر تمام میشود.

اگر به دنبال کناف کار در تهران هستید تا ساختمان خود را کناف کاری کرده و دکوراسیونی شیک بسازید ، بهتر است همین حالا با تیم با تجربه ی تچرا تماس بگیرید .

 

کناف کار در تهران
کناف کار در تهران

کناف کار ارزان

به طور قطع سقف کاذب کناف از محبوب ترین سقف های دکوراتیو در ساختمان های لوکس محسوب میشود . انعطاف پذیری کناف بسیار بالاست و از طراحی های بسیار متنوع و زیبایی برخوردار است .

 اما  روش اجرای سقف کاذب بستگی به متریال به کار رفته در سقف دارد. با توجه به اینکه این روش بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است و رواج یافته است ، کناف کاری به شغلی پر در آمد تبدیل شده است . اما اگر میخواهید با هزینه ی کم سقف و دیوار خود را  بسازی و دنبال کناف کار ارزان هستید میتوانید با شرکت تچرا تماس بگیرید .

کناف کار ارزان
کناف کار ارزان

بهترین کناف کار در تهران

شرکت تچرا به عنوان نمایندگی رسمی کناف ایران ، در زمینه ی فروش کناف و ارائه ی خدمات مختلف در خدمت هم وطنان در جای جای ایران میباشد . تیم تچرا با داشتن بهترین کناف کار در تهران و انواع مختلفی از کناف های گوناگون یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب میباشد . به همراه کناف کاری سقف می توان نورپردازی اختصاصی زیبایی را نیز طراحی کرد.

بهترین کناف کار در تهران
بهترین کناف کار در تهران

کناف کار شرق تهران

از مهم ترین ویژگی های استفاده و نصب سقف کاذب کناف ، سرعت بالا در نصب و اجرای آن میباشد . کناف نسبت به دیگر کارهای بازسازی  داخل ساختمان ، بسیار سریع تر انجام می شود. علاوه بر آن این نوع سقف نیاز به رنگ آمیزی ندارد و تعمیر و نگهداری آن نیز آسان است.

سقف های کاذب کناف خاصیت های ویژه ای دارند که موجب محبوبیت زیاد آن ها شده است . برای مثال برای عایق نمودن سقف در برابر صدا و حرارت، اجرای نورپردازی های دکوراتیو و پوشش سیم های تاسیسات بسیار مناسب بوده و  کاربرد زیادی دارد. اگر به دنبال کناف کار شرق تهران هستید میتوانید با سرچ در گوگل یا تماس با شرکت تچرا به خواسته ی خود برسید.

کناف کار شرق تهران
کناف کار شرق تهران

قیمت کناف کاری در تهران

این روزها در اکثر خانه های امروزی می توان نمونه های مختلف سقف کاذب کناف را مشاهده کرد. می توان گفت که کناف کاری یکی از کار هایی است که درآمد خوبی نیز برای استاد کار به همراه دارد .

قیمت کناف کاری در تهران میتواند با توجه به طرح کناف متفاوت باشد . برای مثال اجرای اشکال منحنی از اشکال خطی با گوشه های تیز گران تر است . اگر نصب آویز سقف یا دسترسی به محل نصب کناف سخت باشد طبیعی ست که دستمزد اجرا بیشتر خواهد بود .

قیمت کناف کاری در تهران
قیمت کناف کاری در تهران

شماره تلفن کناف کار

برای دریافت شماره تلفن کناف کار در هر منطقه ای که هستید ، میتوانید با شرکت تچرا تماس گرفته و با مشاوران و متخصصان در این حوزه مشورت کنید . تا در اسرع وقت کناف کاری ماهر و با تجربه به محل مورد نظر شما ارسال کند.

استخدام کناف کار در کرج

با توجه به درآمد مناسب کناف کاری در کشور ، افراد زیادی علاقه دارند که این شغل را فرا گرفته و در این زمینه مشغول به فعالیت شوند. از این رو در سایت های مختلفی آگهی های استخدام کناف کار در کرج یا تهران وجود دارد که استادکاران این فن و حرفه را به خوبی با اصول آموزش میدهند .

استخدام کناف کار در کرج
استخدام کناف کار در کرج

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.