ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

تچرا Tachra

نور مخفی سقف آشپزخانه

دسته بندی


محبوب ترین مقاله ها


Introducing Labell stretch ceilings
۲۵ بهمن ۱۴۰۲

Introducing Labell stretch ceilings سقف های کشسان از مدرن ترین انواع سقف کاذب ...

The application of linear lights in the false ceiling of knauf
۳ بهمن ۱۴۰۲

The application of linear lights in the false ceiling of knauf در حال ...

Introducing Aquaplus a new product of Kplus company
۸ آبان ۱۴۰۲

Introducing Aquaplus, a new product of Kplus company پانل مسلح سیمانی از محبوب ...

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile
۲۴ مهر ۱۴۰۲

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile در این سال های اخیر ...

Advantages and features of K Plus powder products
۱۸ مهر ۱۴۰۲

Advantages and features of K Plus powder products محصولات پودری کی پلاس در ...

Introduction of knauf plaster coated panels
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

Introduction of knauf plaster coated panels در بحث ساخت و ساز، بهره وری ...

برچسب ها


نور مخفی سقف آشپزخانه

نور مخفی سقف آشپزخانه ؛ همانطور که در بخش های قبلی نیز توضیح دادیم یکی از نکات قابل توجه در طراحی دکوراسیون و فضای داخلی هر ساختمانی ، می باشد . در نورپردازی هر فضایی با توجه به نوع کاربری و وضعیت و شرایط فضا از تکنیک ‌های مختلفی استفاده می‌شود . اما این روزها روشی که بسیار محبوب و پر طرفدار است و علاوه بر این ها از روش های ساده و کم هزینه محسوب می شود ، استفاده از نور مخفی در نورپردازی است . اگر به دنبال راه حلی هستید که بدون روشن کردن تمام فضا ، نقاط خاصی از آشپزخانه ی خود را روشن کنید ، نور مخفی سقف آشپزخانه از بهترین گزینه هاست . این نورهای مخفی حس و حالی دلپذیر و آرامش بخش را به فضا خواهد بخشید که اگر در کناف سقف مورد استفاده قرار بگیرند ، زیبایی آن دوچندان خواهد شد . در ادامه همراه باشید تا در این بار بیشتر گفتگو کنیم .

نور مخفی سقف پذیرایی با گچ

نورپردازی در دکوراسیون داخلی چنان اهمیت ویژه ای دارد که میتوان گفت بدون طراحی نورپردازی سقف، دیوارها و نمای ساختمان مکان در معماری مفهوم و معنایی ندارد.

علاوه بر این که نور و روشنایی ، باعث دیدن اجسام توسط چشم ما میشود ، این نور به فضا روح میدهد و میتواند جذابیت بیشتری به فضای داخلی یا نمای یک ساختمان ببخشد . نور مخفی سقف پذیرایی با گچ نیز از تکنیک های بسیار زیبا  در صنعت طراحی داخلی است . که میتوان با ایده هایی ناب از آن استفاده کرد.

نور مخفی سقف پذیرایی با گچ
نور مخفی سقف پذیرایی با گچ

نور مخفی سقف آشپزخانه کوچک

یکی از بهترین روش ها برای زیباسازی سقف و دیوار ها بکار گیری لامپ های مخفی است . فراموش نکنید که نور مخفی برای روشن کردن تمام فضا نیست ، بلکه یک روشنایی ملایم به فضا میدهد . و برای مواقعی مناسب است که میخواهید فضای خاصی را روشن کنید.

نوع حالتی که از لامپ مخفی در دکوراسیون استفاده می شود اولا باید مطابق با نیاز اتاق و ثانیا براساس سبک چیدمان و دکوراسیون آن باشد. برای اجرای نور مخفی سقف آشپزخانه کوچک میتوانید عکس هایی از مدل های مختلف را مشاهده کنید و از بین آن ها ایده بگیرید.

نور مخفی سقف آشپزخانه کوچک
نور مخفی سقف آشپزخانه کوچک

مناسب ترین رنگ برای نور مخفی

این روزها با افزایش استفاده از نورهای رنگی در نورپردازی ساختمان، انواع نور مخفی  بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. نور رنگی با استفاده از فیلترهای مختلف در لامپ ها ایجاد می شود.

اما در هنگام انتخاب رنگ باید به سوال معروف  نور مخفی چه رنگی خوبه توجه داشته باشید .

اما به کارگیری رنگ های مختلف با شدت های متناسب در نورپردازی مخفی، جلوه های هیجان انگیز بیشتری ایجاد می کند. بنابراین انتخاب مناسب رنگ نورهای مخفی بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود.

شاید بدانید که از فضاهای مهم و اساسی هز خانه ای دو فضای آشپزخانه و اتاق پذیرایی هستند . این فضاها با نور پردازی های درست و استفاده از نورهایی با  رنگ  مناسب می‌توانند روح بگیرند  و جلوه بیشتری داشته باشند. برای دریافت لیست دقیقی از قیمت نور مخفی سقف پذیرایی و اجرای این کار ، بهتر است با مشاوران شزکت تچرا تماس بگیرید.

مناسب ترین رنگ برای نور مخفی
مناسب ترین رنگ برای نور مخفی

نور پردازی سقف آشپزخانه

علاوه بر اتاق پذیرایی ، نورپردازی سقف آشپزخانه نیز از دیگر فضاهای مهم  است. انواع مختلفی از نورها وجود دارد . از جمله نورهای تاکیدی که به وسیله یا جسم خاصی تاکید می‌ کنند. مثل یک تابلوی زیبا و خوش نقش بر دیوار .

 یا نور مخفی در سقف که منبع نوری مشخص نیست و صرفا نور دیده می‌شود و زیبایی و جلوه ویژه ای به فضا می‌دهد. همگی این نور پردازی ها در طراحی یک دکوراسیون شیک و خاص سهیم خواهند بود. برای اطلاع از قیمت انواع کناف سقف ارزان ، تچرا را دنبال کنید .

نور پردازی سقف آشپزخانه
نور پردازی سقف آشپزخانه

نور مخفی سقف ساده

منابع روشنایی پنهان یا به عبارت بهتر همان نورهای مخفی به کار رفته در طراحی نورپردازی داخلی معجزه می کنند. یکی از  پرکاربرد ترین مکان ‌های اجرای نورپردازی، نور مخفی سقف ساده است . امروزه به خاطر گسترش استفاده از سقف‌های کاذب مخصوصا سقف کناف استفاده از نورپردازی با نور مخفی بسیار رواج یافته است. طرح و مدل نور مخفی قابل استفاده برای سقف به ابعاد اتاق و ارتفاع سقف بستگی دارد.

نور مخفی سقف ساده
نور مخفی سقف ساده

جدیدترین نور مخفی سقف

درست است که استفاده از این نوع نور پردازی ها بسیار خاص و زیبا است اما اگر قصد بکارگیری از این شیوه را در منزل خود دارید ، دقت داشته باشید که استفاده ی بیش از حد از آن موجب غلبه بر فضا و شلوغی میشود. طبیعی است که هر کسی دوست دارد از جدیدترین نور مخفی سقف  استفاده کند تا فضایی خاص بسازد . اما ممکن است ناگهان در یک نقطه متوجه استفاده زیاد از حدی این عناصر شویم.

جدیدترین نور مخفی سقف
جدیدترین نور مخفی سقف

نور مخفی سقف رنگ یخی

در نور پردازی و اجرای سقف کاذب و نور مخفی ها موارد زیادی اهمیت دارد که باید در نظر گرفته شود . از موارد مهمی که نباید فراموش کرد  کاربرد فضا، انتخاب نوع لامپ، انتخاب رنگ نور مناسب و میزان روشنایی است. نور مخفی سقف رنگ یخی یکی از گزینه های مناسب برای زیبا جلوه دادن فضای داخل و البته دلباز تر نشان دادن آن است .

نور مخفی سقف رنگ یخی
نور مخفی سقف رنگ یخی

نور مخفی ساختمان

توصیه میشود قبل از اجرای نور مخفی ساختمان و استفاده از لامپ های متنوع ، یک تصویر ذهنی برای خود بسازید و   تصور کنید حضور نورپردازی مخفی ، چقدر می تواند فضای مورد نظر را متحول سازد . اینکه  روی کارایی، فضاسازی و دکوراسیون اتاق چگونه  تاثیر میگذارد . نور مخفی ها در فضای خانه باید به چشم ها نرم، لطیف و دلپذیر دیده شوند.

نور مخفی ساختمان
نور مخفی ساختمان

ابعاد استاندارد نور مخفی سقف

اما در اجرای سقف کناف و نور مخفی ، در ابعاد استاندارد نور مخفی سقف ، ار تفاع باکس را با کف 35 سانتیمتر ، معمولا 15 سانتیمتر در نظر میگیرند. البته این حالت استاندارد اجرا است و در صورت در خواست مشتری با ابعاد دیگری نیز اجرا میشود .

ابعاد استاندارد نور مخفی سقف
ابعاد استاندارد نور مخفی سقف

نورپردازی سقف پذیرایی مدرن

نورپردازی در سقف ها میتواند جلوه ی ویژه ای به محیط داخل بدهد . اما بهتر است نوع لامپ و رنگ نور ، با توجه به سبک چیدمان منزل اانتخاب شود. اگر پذیرایی شما سبکی مدرن دارد ، نورپردازی سقف پذیرایی مدرن گزینه ی بهتری است . با این روش میتوانید خانه ی خود را شیک تر و لوکس تر کنید . و به راحتی تغییر چشمگیری در فضا ایجاد کنید.

نورپردازی سقف پذیرایی مدرن
نورپردازی سقف پذیرایی مدرن

نور مخفی کناف

نور علاوه بر کمکی که در دیدن اجسام یا محیط اطراف میکند  باعث زیبایی محیط نیز می شود و حضورش مخصوصا در شب، زیبایی خاصی به محیط می بخشد. نورپردازی سقف با نور مخفی کناف از  بهترین و جذاب ترین ایده ها برای تزیین و خاص جلوه دادن سقف است. به کمک کناف می‌توانید طرح‌ های متنوعی در سقف ایجاد کنید و به کمک نورپردازی به آن جان تازه ای بدهید.  علاوه بر فضایی آرامش بخش ایجاد کنید.

نور مخفی کناف
نور مخفی کناف

ایجاد نور مخفی در سقف

از ویژگی‌ های قابل توجه  ایجاد نور مخفی در سقف ن می‌توان به این مورد اشاره کرد که منبع نور و نور اولیه تولید شده به صورت مستقیم دیده نمی‌شوند و نور ثانویه‌ ی ایجاد شده باعث زیبایی محیط می‌شود. این نوع نور پردازی در مکان مختلفی میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.  از آن جایی که استفاده از سقف‌های کاذب مخصوصا سقف کناف  بسیار رواج یافته و رو به گسترش است ، استفاده از نور مخفی نیز رفته رفته رو به افزایش است.

ایجاد نور مخفی در سقف
ایجاد نور مخفی در سقف

نور مخفی سقف

استفاده ی درست و صحیح از نور مخفی سقف میتواند تاثیر زیادی در موفقیت یک طراحی دکوراسیون خوب داشته باشد. اگر منبع نور مخفی در جای مناسبی کار گذاشته شود باعث درخشش بیشتر فضا می‌شود . و از طرفی انتخاب رنگ مناسب نور میتواند فضایی دلپذیر و آرامبخش بسازد.

از انواع نور مخفی میتوان در بخش‌های مختلف ساختمان مثل سقف ، دیوارها، آشپرخانه، کف زمین، راه پله و …استفاده کرد.

نور مخفی سقف
نور مخفی سقف

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.