ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

تچرا Tachra

کناف سقف مغازه

دسته بندی


محبوب ترین مقاله ها


Introducing Labell stretch ceilings
۲۵ بهمن ۱۴۰۲

Introducing Labell stretch ceilings سقف های کشسان از مدرن ترین انواع سقف کاذب ...

The application of linear lights in the false ceiling of knauf
۳ بهمن ۱۴۰۲

The application of linear lights in the false ceiling of knauf در حال ...

Introducing Aquaplus a new product of Kplus company
۸ آبان ۱۴۰۲

Introducing Aquaplus, a new product of Kplus company پانل مسلح سیمانی از محبوب ...

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile
۲۴ مهر ۱۴۰۲

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile در این سال های اخیر ...

Advantages and features of K Plus powder products
۱۸ مهر ۱۴۰۲

Advantages and features of K Plus powder products محصولات پودری کی پلاس در ...

Introduction of knauf plaster coated panels
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

Introduction of knauf plaster coated panels در بحث ساخت و ساز، بهره وری ...

برچسب ها


کناف سقف مغازه 2

کناف سقف مغازه

کناف سقف مغازه ؛ یکی از کاربردی ترین کناف هایی که می باشد که در سقف مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کناف ها به دلیل تنوع بالایی که دارند، می توانند شکل و ظاهر بسیار جذابی در محیط کار شما ایجاد کنند. از آنجا که زیبایی و پرانرژی بودن محیط کار در وهله اول می تواند موجب نشاط خود شما، و در گام بعد جذابیت محیط برای مشتریان شما باشد، استفاده از کناف سقف مغازه به شدت پیشنهاد می شود.

کناف سقف مغازه چیست؟

به طور کلی کناف سبک جدیدی از گچ و همانند آنان می باشد که امروزه می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای سقف های تزئئین شده از طریق گچ کاری باشند. این نوع سقف ها به دلیل تنوع بالایی که دارند مخاطبان بسیار بالایی را جذب کرده است. از طرفی این نوع سقف های کاذب به دلیل سهولت در نصب و پیاده سازی و همچنین قیمت های مناسب آنان در طراحی داخلی بسیار پرکاربرد می باشد.

کناف سقف یکی از انواع پرکاربرد کناف می باشد، زیرا زیبایی سقف می تواند تاثیر مستقیمی بر پویایی تمام محیط و انعکاس انرژی مثبت داشته باشد. اگر این نوع کناف ها در سقف مغازه مورد استفاده قرار بگیرند، محیطی آرام و دلنشین در محل کار شما ایجاد کرده و تاثیرات مثبتی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

"<yoastmark

انواع کناف سقف مغازه

این نوع کناف ها می تواند به صورت ثابت و متحرک باشد . اگر این نوع کناف ها به صورت ثابت در نظر گرفته بشوند دارای دو مدل می باشند. ساده بودن و طرحدار بودن این نوع کناف ها دو دسته متفاوت از کناف های ثابت می باشند. اگر این کناف ها به صورت ساده باشند، هیچ طرحی روی آنان وجود نداشته و فقط در اشکال هندسی متفاوت قابل تولید و ارائه می باشند و امکان رنگ آمیزی این نوع کناف ها بلافاصله بعد از نصب وجود دارد. اما اگر این کناف های سقفی به صورت ثابت و طرحدار باشند، امکان هماهنگ سازی آنان با دکوراسیون داخلی مغازه شما امکان پذیر است. و نصب و پیاده سازی آنان بسیار ساده و سریع می باشد.

گاهی تلفیق دو سبک مدرن و سنتی می تواند ایده جذابی در طراحی سقف آشپزخانه باشد. استفاده بیش از اندازه ی تزئینات در محیط مغازه ای که سبک مدرن دارد، موجب خروج آن محیط از سبک مدرن می شود. یکی دیگر از روش هایی که می تواند تاثیر بسیار بالایی در زیبایی ظاهری سقف مغازه داشته باشد استفاده از پنل های تورفته مشبک برای کناف سقف مغازه می باشد. این نوع پنل ها تاثیر بسیار بالایی در زیبایی ظاهری محیط خواهد داشت. از دیگر روش های مورد استفاده در سقف های مغازه استفاده از کناف هایی در اشکال گوناگون و رنگ های متنوع می باشد که استفاده آنان در کنار هم و ترکیب آنان می تواند فضای بسیار چشمگیری ایجاد کند.

"<yoastmark

کاربرد کناف سقف مغازه

این کناف ها باید براساس معیارهای گوناگونی انتخاب شود. انتخابِ درست کناف سقف مغازه می تواند تاثیر بسیار شگفت انگیزی در زیبایی محیط کار شما داشته باشد. علاوه بر تمام موارد ذکر شده استفاده درست از این کناف ها نکته بسیار مهمی می باشد. گاهی مغازه ای که نیاز به استفاده از این نوع کناف ها دارد بسیار کوچک بوده و فضای بسیار محدودی برای نصب و پیاده سازی این کناف ها در نظر گرفته شده است. استفاده کناف سقفی در چنین مواردی می تواند به نوعی موجب تفکیک محیطی که سقف آن کنافی می باشد از سایر محیط بشود. اگر محیط مغازه شما کوچک باشد استفاده از کناف سقفی را به شیوه ای ساده و بدون پیچیدگی در نظر بگیرید.

پیچیدگی و بیش از اندازه طرح دار بودن سقف کناف مغازه هایی که کوچک می باشند، می تواند تاثیری عکس در اجاد فضای مناسب داشته باشد. کناف سقف مغازه علاوه بر جنبه زیبایی، می تواند به عنوان عایقی برای گرما، سرما و صدا در نظر گرفته بشود. عایق بودن این نوع از سقف ها می تواند یکی از دلایل مهم پر طرفدار بودن آنان باشد. معمولا تجهیزات ساختمانی در داخل سقف کار شده اند، استفاده از سقف کناف موجب پنهان سازی این تجهیزات شده و امکان دسترسی سریع به آنان را میسر می کند.

"<yoastmark

خرید کناف سقف مغازه

برای خرید کناف ها باید گزینه های متعددی را مد نظر قرار داد. کناف سقف مغازه، متناسب با نوع و کاربرد آن و همچنین متراژ مورد استفاده از آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد. علاوه بر آن اطمینان از کیفیت مواد و آلیاژهای مورد استفاده در آن بسیار با اهمیت می باشد. از این رو انتخاب یک فروشگاه مناسب و قابل اعتماد جهت خرید این نوع از محصولات بسیار واجب و ضروری می باشد.

برای اطلاع از نحوه خرید این نوع از کناف ها و قیمت آن، می توانید با شماره 09124677736 تماس حاصل فرمائید.

فروش کناف سقف مغازه

مواد مورد استفاده در ساخت و تولید کناف سقف در ابتدا بر پایه گچ بوده، ولی مواد و مصالح دیگری نیز می توانند در ایجاد یک کناف مرغوب تاثیرگذار باشند. هرچه کیفیت موادی که در ساخت و تولید کناف سقفی به کار می روند،  بیشتر باشند، به مراتب دارای قیمت بالاتری نیز می باشند و به جهت مرغوب بودن آن، اعتماد بیشتری از جانب مشتریان جلب خواهند کرد.

برای فروش کناف سقف مغازه با کیفیت و مرغوب می توانید با شماره 09124677736 تماس حاصل فرمائید.

"<yoastmark

قیمت کناف سقف مغازه

 این کناف ها بر پایه عوامل گوناگونی قیمت گذاری می شود. از جمله مواردی که در قیمت کناف سقف مغازه موثر است، کیفیت و میزان مقاومت و استحکام کناف می باشد که براساس مواد تشکیل دهنده آن می باشد. هرچه مواد تشکیل دهنده کناف ها دارای مرغوبیت بالاتری باشند، قیمت کناف ها نیز متناسب با آن افزایش می یابد. محل نصب این کناف ها در سقف بسیار مهم می باشد، زبرا هرچه دسترسی به محل نصب و پیاده سازی کناف سقف سخت تر باشد، اجرت فردی که به عنوان متخصص برای نصب این نوع کناف ها استخدام شده است، افزایش پیدا می کند.

به طور کلی قیمت نهایی کناف سقف مغازه براساس قیمت کناف سقف و اجرت نصاب در نظر گرفته می شود.

از جمله موارد بسیار مهم در تعیین قیمت این نوع از کناف ها ، عدم ثبات بازار ارز و شرایط اقتصادی می باشد.

برای اطلاع از قیمت این نوع از کناف ها به بهترین کیفیت و ایده آل ترین شرایط، لطفا با شماره 09124677736 تماس حاصل فرمائید.

کناف سقف مغازه بوتیک

بوتیک از انواع مغازه هایی می باشد که عموما بسیار پر رفت و آمد بوده و گروه های سنی متفاوتی در طول روز در تعامل با این محیط می باشند. استفاده از کناف سقف برای چنین مغازه هایی می تواند موجب ایجاد و شکل گیری محیطی پر انرژی برای مشتریان شما بشود و به نوعی حتی در تجارت شما تاثیرگذار باشند.

اگر مغازه شما کوچک باشد، حتما از سقف های کناف ساده برای بوتیک خود استفاده کنید. استفاده از نورپردازی در کنار و حاشیه کناف سقف می تواند جلوه محیط را تا حد بسیار بالایی افزایش دهد. در مقابل اگر بوتیک شما دارای فضایی وسیع می باشد، استفاده از کناف سقفی با طرح و اشکال گوناگون و متناسب با وسایل محیط شما، توصیه می شود.

"<yoastmark

کناف سقف مغازه طلافروشی

طلا فروشی یکی از پر رفت و آمد ترین مغازه هایی می باشد که خصوصا توسط بانوان مورد بازدید قرار می گیرد. ایجاد یک محیط زیبا و دلنشین از جمله سیاست هایی می باشد که جهت جذب مشتری نیز به کار گرفته می شود.

استفاده از کناف های متنوع از جمله ساده و یا حتی طرحدار می تواند محیطی تاثیرگذار برای شما ایجاد کند.

استفاده از نورهای مخفی در حاشیه کناف های سقفی زیبایی این کناف ها را دو چندان خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت انواع کناف سقف ارزان ، تچرا را دنبال کنید .

"<yoastmark

کناف سقف مغازه ساده

اگر مغازه شما دارای محیط کوچکی می باشد، استفاده از یک کناف ساده به شدت پیشنهاد می شود. زیرا پیچیده و یا بیش از اندازه شلوغ بودن سقف کناف در محیط های کوچک نمی تواند محیط زیبایی به وجود بیاورد. در واقع نکته کلیدی در انتخاب این کناف ها، در نظر گرفتن تمام شرایط و متناسب بودن این کناف ها با محیطِ نصب آنان می باشد.

نورپردازی سقف مغازه

نورپردازی در سقف مغازه ها به ویژه زمانیکه از کناف سقفی استفاده شده است، بسیار ایده آل می باشد. این نورپردازی ها هرچه دقیق تر و به هر میزان کاربردی تر مورد استفاده قرار بگیرند، تاثیر بهتری خواهند داشت و حتی زیبایی کناف سقفی را نیز بیشتر به نمایش می گذارد.

"<yoastmark

ایده برای سقف بلند مغازه

انتخاب کناف باید به مقدار بسیار زیادی متناسب با محیط و کاربرد آن باشد. اگر مغازه شما دارای سقف بسیار بلندی می باشد، استفاده از کناف های پیچیده و طرحدار می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. زیرا بلند بودن سقف می تواند طرح های موجود در کناف را به شکل بسیار بهتری به نمایش بگذارد.

"<yoastmark

طراحی سقف مغازه با ارزان ترین شرایط

کیفیت کالای مصرفی مورد استفاده در طراحی داخلی در هنگام خرید بسیار مهم می باشد. از این رو اولویت قرار دادن قیمت پائین در هنگام خرید کالا نمی تواند ایده خلاقانه ای در نظر گرفته بشود. طبیعتا هیچ ارزان بودنی بی دلیل نمی باشد ، و گاهی استفاده از مواد نامرغوب در ساخت این مواد، می تواند دلیل اصلی پایین بودن قیمت این محصولات باشد.

اما خرید از شرکت های معتبر می تواند به شما این تضمین را بدهد که شما با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا می توانید کناف سقفی مد نظر خودتان را خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید این محصولات می توانید با شماره 09124677736 تماس حاصل فرمائید.

"<yoastmark

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.